جستجوی این وبلاگ

۲۷.۳.۹۰

مصطفی دانشجو وکیل دراویش طریقت نعمت اللهی گنابادی با اعمال نفوذ برخی مقامات از زندان ساری به اردوگاه معتادین منتقل شد...

به گزارش خبرنگار سایت مجذوبان نور، دانشجو که با شکایت ماموران اداره اطلاعات ساری و همکاری و همراهی مراکز قضایی با آنها، به 7 ماه زندان تعزیزی محکوم شده و بیش از یک ماه از دوران محکومیت خود را در زندان ساری سپری کرده بود، ظهر امروز چهارشنبه 25 خردادماه به اردو گاه معتادین منتقل شد .

دانشجو از بدو ورود به زندان در بند 5 زندان ساری که به بند مشاوره موسوم است به زندانیانی که توان مالی نداشته و از داشتتن وکیل محروم بوده اند مشاوره حقوقی داده و با تنظیم لوایح حقوقی موجبات آزادی شماری از آنان را فراهم آورده بود اما به دلایلی نامعلوم در هفته گذشته مسولان زندان ساری او را به بند 2 انتقال دادند.

این وکیل دراویش که از بیماری آسم رنج می برد با وجود شرایط نامناسب در بند 2 به کار رسیدگی به حقوق زندانیان ادامه داد اما این بار هم رفتارهای قانونی و انسان دوستانه او موجبات نگرانی بعضی مقامات ! را فراهم اورده و منجر به انتقال او به اردوگاه معتادین شد.
گفتنی‌ست دانشجو چندی پیش در واکنش به اظهارات بعضی مقامات زندان مببنی بر اینکه فردی حاشیه دار است خطاب به مسوولان زندان گفته بود: در حاشیه‌ی پرونده من شارب و اعتقاد ات من است. در حاشیه پرونده من شرافت شغل وکالت است . شما یک وکیل را به جرم دفاع از موکلان خود زندانی کرده‌اید.

لازم به ذکر است که جعفری دادستان فعلی شهرستان ساری در زمان تخریب حسینیه شریعت قم در مقام معاونت دادستان قم از عناصر فعال و موثر در تخریب این مکان عبادی بوده است که مصطفی دانشجو از وی در مراجع قضایی شکایت کرده بود.

دراویش گنابادی حفظ سلامت و جان مصطفی دانشجو را بر عهده مسوولان قضایی و امنیتی دانسته و نسبت به هر گونه برخورد غیرقانونی و قهری با وکیل و برادر ایمانی شان به مسوولان هشدار می دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر