جستجوی این وبلاگ

۱۷.۱۱.۹۰

اطلاعيه شماره ٣٩: به فراخوان شاهرخ زماني و محمد جراحي وسيعا پاسخ دهيم



به گزارش ١٠ بهمن منتشر شده از سوي كميته حمايت از شاهرخ زماني، شاهرخ و محمد جراحي دو فعال كارگري عضو كميته پيگيري براي ايجاد تشكل هاي كارگري و از فعالين شناخته شده در شهر تبريز پس از ده روز بازداشت اكنون به بند قرنطينه زندان اين شهر منتقل شده اند. زندانبانان جمهوري اسلامي اين دو فعال كارگري را زير فشار شديد قرار داده و اعلام كرد
ه اند چون در دور قبلي زنداني بودنتان و همچنين در زمان آزادي موقت، موضوع دستگيري، زندان و شکنجه شما توسط برادران اداره ي اطلاعات (باز جوها)، رسانه اي، از راديوها، کانالها و سايت هاي مختلف ضد نظام پخش و در آن خبرها به برادران ما توهين شده است، شما را در قرنطينه نگه مي داريم تا تنبيه شويد.

بنا بر همين گزارش شاهرخ زماني و محمد جراحي ضمن اعتراض به مسئولين زندان از بابت آزار و اذيت و نگهداريشان در ميان زندانيان مبتلا به ايدز و معتادان به شيشه، از تمامي کارگران ، فعالين، تشکل ها و نهاد هاي کارگري و انقلابي و مردم آزاديخواه تقاضاي حمايت و حتي گسترش اعتراضات را در جهت شکست اين حربه ماموران، بيشتر از قبل را داشته و اعلام کرده اند در صورتي که مسئولين زندان و بند به در خواست شان مبني بر انتقال به بند هاي عمومي جواب مثبت ندهند، تا چند روز ديگر اقدام به اعتصاب غذا خواهند کرد.

جمهوري اسلامي از رسانه اي شدن صداي اعتراض كارگران زنداني و جهاني شدن اين اعتراض وحشت دارد. كارگران و فعالين كارگري را مورد اذيب و آزار و دستگيري قرار ميدهد تا كل كارگران و كل جامعه را عقب بزند. با كمپيني جهاني صداي اعتراض كارگران زنداني باشيم و در برابر فشارهاي جمهوري اسلامي بر فعالين و رهبران كارگري قاطعانه بايستيم. از خواست شاهرخ زماني و محمد جراحي وسيعا حمايت كنيم.



كمپين براي آزادي كارگران زنداني

١٢ بهمن ٩٠، ١ فوريه ٢٠١٢



Shahla_daneshfar@yahoo.com
Bahram.Soroush@gmail.com
http://free-them-now.blogspot.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر