جستجوی این وبلاگ

۱۹.۸.۸۸

صاحبان اوین: دستور کیلو چند؟! دادستان کیه؟ مگه رئیسه؟!


تاخیر در پیگیری آزادی دکتر محمد ملکی علیرغم دستور دادستان تهران


خانواده ملکی پس از گذشت 68 روزموفق به ملاقات با دکتر محمد ملکی شد. در این ملاقات، اعضای خانواده متوجه ناخوشی و ضعف جسمی دکتر ملکی شدند و مشخص گردید که وی چند هفته پیش جهت انجام آزمایشات پزشکی به بیمارستان دانشگاه شهید بهشتی برده شده و در آنجا داروهای جدیدی برایشان تجویز شده است. متاسفانه ناهماهنگی و تداخل داروهای جدید با داروهای قبلی، منجر به بدتر شدن حال دکتر ملکی در این مدت شده و از اینرو چندین بار داروهای..



کمپین بین المللی حقوق بشر:
کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران امروز اعلام کرد که 4 نفر از اعضای رهبری سندیکای کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه؛ فریدون نیکوفرد، جلیل احمدی، قربان علیپور و محمد حیدری مهر توسط نیروهای امنیتی احضار و برای گذراندن دوران حبس بازداشت و به زندان دزفول منتقل شدند. علی نجاتی؛ رئیس هئیت مدیره سندیکا، نیز منتظر است که هر لحظه حکم زندان او را اجرا کنند.




مهندس كيوان صميمي ، روزنامه نگار و مدير مسئول نشريه توقيف شده نامه و فعال حقوق بشر فرداي انتخابات دهم رياست جمهوري و قبل از اعلام نهايي نتيجه انتخابات ، نيمه شب، دستگير شده است واينك حدود چهارو نيم ماه است كه بدون برگزاري دادگاه و در زير فشار شديد در زندان بسر ميبرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر