جستجوی این وبلاگ

۲۲.۴.۹۱

محکومیت علیرضا روشن به ۵ سال حبس



 علیرضا روشن یکی از دراویش طریقت نعمت اللهی گنابادی و پرسنل سایت مجذوبان نور به یک سال حبس تعریزی و ۴ سال حبس تعلیقی محکوم شد.
به گزارش مجذوبان نور، علیرضا روشن در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی پیرعباسی به یک سال حبس تعزیری و ۴ سال حبس تعلیقی محکوم شد. این محکومیت به اتهام اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی (ماده ۶۱۰ قانون مجازات اسلامی) برای این درویش گنابادی صادر شده است.
علیرضا روشن به همراه بیش از ۱۵ تن دیگر از دراویش گنابادی و وکلا و پرسنل سایت مجذوبان نور در شهریور سال گذشته در شهر تهران بازداشت و نزدیک به ۲ ماه را در سلول انفرادی بند امنیتی زندان اوین نگهداری و مورد بازجویی قرار گرفت.
لازم به ذکر است که از ابتدای سال ۹۱ دراویش گنابادی که در شهریور سال گذشته در تهران بازداشت شده بودند بصورت انفرادی به شعبات مختلف دادگاه انقلاب شهر تهران احضار و مورد محاکمه قرار گرفتند که در این بین همچنان از تاریخ دادگاه ۷ درویش گنابادی (آقایان حمید مرادی، فرشید یدالهی، امیر اسلامی، افشین کرمپور، رضا انتصاری، مصطفی دانشجو و امید بهروزی) که از شهریور گذشته در بندهای امنیتی ۲۰۹ و ۳۵۰ زندان اوین محبوس هستند اطلاعی در دست نیست و حکم سایر دراویشی که به قید قرار کفالت آزاد شده‌اند نیز صادر نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر